Sales en klantgerichtheid

  • Training en coaching op maat
  • Praktische en verrassende leerervaring
  • Experts in het vakgebied
Sales en klantgerichtheid

Meer omzet door commerciële slagkracht

De belangrijkste stappen heb je al gezet. Jullie zijn goed in je werk, hebben rasechte vakmensen rondlopen en leveren al jaren kwaliteit aan iedere klant. Maar je voelt dat er meer te halen is. Dat je soms slimmer op verkoopkansen kunt inspringen, meer kan doorvragen naar de échte behoeften van de klant en van leverancier of probleemoplosser kunt doorgroeien naar partner van je klant of opdrachtgever. Met de juiste skills in sales en klantgerichtheid creëer jij de zo belangrijke gunfactor en blijf je top-of-mind bij iedere opdrachtgever. Daarmee vergroot je jouw waarde voor de klant en komen die stijgende omzetcijfers vanzelf dichterbij.

Verkoop en klantgerichtheid duurzaam verbeteren

Wij helpen je de volgende stap te zetten, met interactieve trainingen op het gebied van sales en klantgerichtheid. Volledig afgestemd op jouw uitdaging. Leer succesvollere verkoopgesprekken te voeren, een lange termijnrelatie creëren met je opdrachtgever, of betere resultaten boeken zonder een gladde salestijger te worden. Wij trekken je uit je comfort zone en laten je leren door te doen. In een veilige omgeving, met creatieve praktijkopdrachten en bevlogen trainers. Uitdagend, maar vooral leuk. En het belangrijkste? We vertalen alle oefeningen, tips en kennis naar jouw dagelijkse praktijk. Daardoor heb je niet alleen een goede training, maar waardevolle skills voor de rest van je carrière. En bovenal meer blije klanten.

Weten hoe jullie werken

We willen jou en je collega’s in beweging brengen. En dat lukt niet met een standaard verhaaltje. Dat lukt alleen wanneer we precies weten wat je nodig hebt en bij je past. Daarom werken wij met een uitgebreid intakeproces waarmee we ons verdiepen in persoonlijkheden, ontwikkelbehoeften en bedrijfscultuur. Daarop ontwikkelen we een training die naadloos past. En daarna helpen we je al het geleerde in de praktijk te brengen. Met intensieve begeleidingsgesprekken of zelfs coaching on the job. Op die manier maken we écht impact op jullie sales en klantgerichtheid.

Weten wat het mij oplevert

  • Sterke band met klanten of opdrachtgevers
  • Next level commerciële skills
  • Betere (verkoop)resultaten
  • Meer zelfvertrouwen en regie
  • Grip op je commerciële doelen

Ik wil

Wil jij dé partner worden van je klant?

Ilse Niesink Orange8

Leer dichtbij je klant komen, de vraag achter hun vraag begrijpen en een gelijkwaardige partner worden met de trainingen van Orange8. We vertellen je graag over de mogelijkheden.

Voordelen van
werken met Orange8

Focus

Meer rust, focus en
impact in je bedrijf

Specialisten

Gespecialiseerde
trainers en coaches

Garantie

Niet tevreden?
Investering retour

Maatwerk

Al onze trainingen
worden op maat gemaakt

Onze projectmanagers hebben nu een heel scala aan commerciële gereedschappen die zij kunnen inzetten in de projecten. Ze zijn sterkere gesprekspartners geworden en de eerste commerciële successen hebben zich inmiddels voorgedaan. Naast dit alles is het onderlinge teamgevoel sterk gegroeid.

Maurice van Dooren, Projectmanager DGS

Na een prettige intake werd in kaart gebracht waar mogelijke trainingsbehoeften voor OVSoftware liggen. De trainster stelde de juiste vragen om het gewenste trainingsdoel helder te krijgen en stemde de aanpak hiervoor af. Ook belde ze elke deelnemer om de persoonlijke trainingsdoelen uit te vragen zodat de deelnemers voorbereid konden starten aan de training. Na de training kreeg ik positieve reacties van de deelnemers en directie.

Sandra Groeneveld, HR Manager OVSoftware

De consulenten moeten meer uitvragen bij cliënten in dezelfde tijd. Door de training is dit gerealiseerd; effectieve vragen stellen en het gesprek in gang houden. Enkele opmerkingen die wij terug hebben gekregen: “Deze training hadden we veel eerder moeten krijgen.” “Ik sta nu heel zelfverzekerd in een gesprek.” “Ik ben de gespreksleider, niemand neemt mijn gesprek over."

Marilyn Wallaart, Regiomanager Naviva Kraamzorg

Hoe maak je van een patiënt een fan? Wat een moeilijke vraag leek, bleek later een mooie uitdaging waarbij om veel creativiteit wordt gevraagd. Orange8 heeft ons creatief laten nadenken over hoe de kleinste extraatjes groot effect kunnen hebben op de patiëntbeleving. ‘Van Patiënt naar Fan’ heeft inmiddels vorm gekregen in een project, waarbij al een groot aantal actiepunten zijn ontstaan.

Roeland Vonkeman, Directeur Voetcentrum Wender

Mijn ervaringen zijn heel erg positief. Orange8 is een organisatie die heel erg bij mij en bij Kramp past. Ik heb meerdere sessies gehad met andere organisaties, maar nergens had ik het gevoel wat ik met Orange8 heb. Dit komt door de goede atmosfeer, goed gevoel, persoonlijke aandacht, veel kennis en tools waar ik concreet mee aan de slag kan, herkenbare en toepasbare leerdoelen op maat en altijd de juiste trainer bij de juiste personen.

Dave Bussink, Teamleider Logistiek Kramp

De begeleiding van Orange8 is allereerst heel open, professioneel en scherp geweest. Ze geven ruimte waar nodig en zorgen ervoor dat hetgeen bedacht is echt uit de groep komt. Vervolgens weten ze het te borgen en de juiste handen en voeten te geven.

Raoul Werger, Managing Director Oxilion

Betere resultaten boeken?

Meer omzet en tevreden klanten realiseren? Ontwikkel jouw skills op het gebied van sales en klantgerichtheid. Ontdek wat onze trainers voor je kunnen betekenen.

Hidden
Hidden
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Misschien ook interessant

8.9