Exite

Training ‘Exiting Klantcontact’ op maat voor Exite

Voor Exite hebben wij een training over klantgerichte communicatie verzorgd. In een aantal verfrissende, interactieve en gezellige sessies heeft het Support Team van Exite een aantal praktische tools gekregen om de service naar hun klanten naar een nóg hoger niveau te tillen.

Een aantal vragen die aan bod gekomen zijn:

  • Waar gaan we voor als Support Team?
  • Hoe willen we door onze klanten ervaren worden?
  • En hoe zorg ik voor plezierige gesprekken voor de klant en een nog betere klantervaring?

De reacties van de deelnemers waren zeer positief. Het was leren en oefenen met veel plezier en dynamiek en energie. Dat de volledige training online is gegeven was geen enkele belemmering. Lees hier de ervaring van de deelnemers.

Remon van Rooijen, Support Lead & ICT Operations Specialist bij Exite: “Het is spannend om door een externe partij een spiegel voorgehouden te worden, maar we hebben dit als team als grote meerwaarde ervaren.”

Wil jij ook meer klanttevredenheid en het beste uit jou en jouw team halen? Volg dan een op maat gemaakte training van Orange8 en til de klantervaring naar een hoger level.

Ook meer uit jezelf halen?

Ilse Niesink Orange8

Wil jij meer uit je team en jezelf halen, maar weet je niet hoe? Wij helpen je graag. Neem contact op voor een vrijblijvend advies.

8.9
Chat openen
1
💬 Hulp nodig?
Scan de code
Hoi! 👋🏻 Super dat je ons hebt gevonden. Heb je een vraag of kunnen we je helpen met jouw uitdaging? We zijn er om je verder te helpen, dus laat het ons weten! 😊💬