Ik wil groeien in omzet en klanttevredenheid
Groeien in omzet en klanttevredenheid zonder je authenticiteit te verliezen.
Wij helpen je van kansen verzilveren tot aan strategisch accountmanagent.
Wil jij omzetgroei zonder je authenticiteit te verliezen? Dan ben je op het juiste adres. Van klantgericht denken en kansen verzilveren tot strategisch accountmanagement en salesmanagement. Het gaat niet alleen om de tools die je hebt. De houding, mindset en het gedrag van commerciële medewerkers en leiders maken het verschil. Wij helpen je om dé partner te worden van jullie klanten.
Interesse? Neem contact op
Wij staan voor je klaar. Wil je meer informatie? Een training organiseren of vrijblijvend het gesprek met ons aangaan? Dat kan altijd. Gebruik onderstaande buttons om contact met ons op te nemen:
Meer over verkoop & klantgerichtheid training
Lees onze blogs of bezoek een gratis masterclass over verkoop en klantgerichtheid.
Wil je meer weten over het volgen van een verkooptraining of over sales in het algemeen? Bekijk onze video’s.
Orange8: Verkooptraining, verrassende & praktische leertrajecten
Wij geloven erin dat mensen groeien doordat ze zichzelf uitdagen. Wij helpen ze daarbij door verrassende en praktische leertrajecten te ontwikkelen met een beklijvend effect.
Onze leertrajecten op maat maken we graag voor allerlei soorten bedrijven. We hebben een bewezen track record in de bouw, techniek, detailhandel, zakelijke dienstverlening en in de zorg. We voelen ons thuis in veel meer branches. Daag ons uit.
Om trainingen te kunnen geven met maximale impact geven we nagenoeg altijd inhouse trainingen. Geef je de voorkeur aan een training op locatie dan regelen wij een inspirerende locatie bijvoorbeeld in Enschede, Hengelo of Almelo.
Wat houdt een verkooptraining in?
- Houding en mindset maken het verschil. We zoeken een stijl die bij je past. Verlies niet je authenticiteit.
- Denk klantgericht. Wordt een waardevolle partner voor je klant.
- Wat wordt verstaan onder strategisch account management? En hoe pas je dit toe in de volledige breedte van de (verkoop) organisatie?